Els adjudicataris dels Acords Marc: 14/2014 Subministrament de vehicles turismes, 19/2014 Subministrament de motocicletes i ATV/QUADS,10/2012 Subministrament d'equips i de programari de comunicacions, 26/2015 Serveis de desenvolupament de sistemes d'administració electrònica i 50/2014 Servei de compra d'espais en mitjans de comunicació i altres suports publicitaris destinats a la materialització de les campanyes de publicitat institucional podran modificar des de la seva fitxa d'empresa a Connecta, el correu electrònic al qual vulguin rebre les invitacions per a una segona licitació. Per conèixer detalladament del procediment de modificació, ha sigut publicada la “Guia per donar d'alta els correus per a les invitacions per a segones licitacions” a la secció de ‘Manuals per a empreses’.
Fes clic aquí per veure més informacióEls dies 19 i 20 d'octubre de 2017 va celebrar-se la reunió de la Xarxa de Centrals de Contractació Europees (Central Purchasing Bodies Network) a la seu de l'Institut Nacional d'Administració Pública, organitzada per la Direcció general de Racionalització i Centralització de la Contractació i inaugurada pel Sotssecretari d'Hisenda i Funció Pública, Felipe Martínez Rico.
Fes clic aquí per veure més informacióHa sigut actualitzada la documentació associada a l'Acord Marc 07/MONI. Els canvis principals duts a terme són els següents: Nova versió de les eines que incorporen algunes millores, de les quals destaquen les que permeten dur a terme un seguiment als peticionaris dels lliuraments en les Comandes Programades amb Lliuraments Parcials a través de la fulla3-Lliuraments. Actualització de les Instruccions per a l'adjudicació dels contractes basats, ja que s'hi incorpora un model de certificat si l'abonament del contracte basat es durà a terme mitjançant el procediment de bestreta de Caixa Fixa. Actualització dels catàlegs per incloure els de les empreses Reproducciones Ocaña SL (lot1), Guthersa SA (lot 11) i Asenga Logística SLU (lots 15 i 17), i ja estan habilitades en CONNECTA-CENTRALITZACIÓ les claus d'aquestes empreses en els lots indicats.
Informació sobre l'estat de la tramitació, a 2 de novembre, de l'Acord Marc 1/2016, per al subministrament de mobiliari de despatx i complementari, d'arxiu, de biblioteques, mampares, clínic i geriàtric, i de laboratori
Fes clic aquí per veure més informacióInformació sobre l'estat de la tramitació, el 31 d'octubre, de l'AM 20/2017, per al subministrament de paper d'equips d'impressió, fotocopiadores, copiadores i multicopiadores.
Fes clic aquí per veure més informacióEl Contracte Centralitzat d'Agència de Viatges ha sigut prorrogat per un període de 3 mesos, fins al dia 5 de gener de 2018.
Ha sigut publicada una nova versió de l'eina corresponent al lot 1 de l'acord marc 07/2016 de subministrament de material d'oficina no Inventariable (versió 20171011), que inclou l'empresa Reproducciones Ocaña. No seran admeses noves peticions a Conecta que hagin sigut confeccionades amb versions anteriors de l'eina.
Fes clic aquí per veure més informacióL'Acord Marc AM 10/2012 , actualment vigent per al subministrament d'equips i de programari de comunicacions, ha sigut prorrogat fins a la data de formalització de l'acord marc que amb aquest mateix objecte està sent tramitat per aquesta Direcció General.
Fes clic aquí per veure més informacióEl nou acord marc 12/2016 per al subministrament d'equips audiovisuals entra en vigor el proper dia 15 d'octubre de 2017.
Fes clic aquí per veure més informacióRecordem que l'AM 20/2013 finalitza el 14 d'octubre de 2017. Totes les propostes completes i correctament formalitzades que siguin rebudes fins a l'11 d'octubre seran tramitades. Si cal cap aclariment, podeu escriure a papel.centralizado@minhafp.es