Logotip del Ministeri d'Hisenda
Imatge de la Contractació Centralitzada

Acord marc

Serveis de compra d'espais en mitjans de comunicació i altres suports publicitaris per a la difusió de les campanyes de publicitat institucional.

AM 50/2020
Expedient en Plataforma de Contractació de l'Sector Públic 2020/30
Tipus d'AM : Servicios

Descripció

L'objecte de l'acord marc és la prestació dels serveis de compra d'espais en mitjans de comunicació i altres suports publicitaris, per a la materialització de les campanyes de publicitat institucional, fet que inclou els serveis següents:

  • L'estratègia i la planificació de la compra d'espais en mitjans de comunicació i altres suports publicitaris per a les campanyes de publicitat institucional promogudes pels destinataris de l'acord marc.

  • Adaptació de la creativitat.

  • La contractació dels espais publicitaris.

  • Accions que potenciïn els objectius de les campanyes de publicitat.

  • Assessorament tècnic.

  • El seguiment i el control de les campanyes de publicitat institucional i de tot tipus d'accions publicitàries abans esmentades.

  • Desenvolupar d'una memòria detallada a la finalització de la campanya.

  • La posada a la disposició de l'Administració dels informes tècnics d'eines d'anàlisis, planificació, seguiment i resultats de campanyes, així com dels recursos humans precisos per a la correcta execució de les prestacions objecte de cada contracte basat.

Aquest és un acord marc que no té tots els termes definits, i per la qual cosa, els organismes peticionaris han de convocar sempre una segona licitació per a l'adjudicació dels contractes basats.

L’objecte de l’acord marc es desglossa en els següents lots:
   • Lot 1.- Serveis de compra d’espais publicitaris d’aquelles campanyes que incloguin difusió en el mitjà televisió.
   • Lot 2.- Serveis de compra d’espais publicitaris d’aquelles campanyes que no incloguin difusió en el mitjà televisió.
 

Llistat d'articles i preus

Llistat de productes

Adjudicataris

Consulta les empreses adjudicatàries d'aquest acord marc en el cercador del catàleg.

Durada

   • La durada del Lot 1 d’aquest acord marc és de 2 anys, des del 21/05/2021 al 20/05/2023.
   • La durada del Lot 2 d’aquest acord marc és de 2 anys, encara no ha entrat en vigor.