El passat 28 d’abril de 2025 es va produir una fallada del sistema elèctric a tot el territori espanyol peninsular que va afectar el funcionament normal dels serveis públics i dels mitjans electrònics. Com a conseqüència d’això, la tramitació dels contractes basats en acords marc o dels contractes específics de sistemes dinàmics d’adquisició es pot haver vist afectada en no haver estat possible dur a terme tràmits vinculats als procediments de contractació.
Fes clic aquí per veure més informacióA partir del 12 de maig de 2025, la tramitació de noves propostes d’adjudicació de l’acord marc 23/2021 es farà a través d’AUNA. Per a aquelles propostes la tramitació de les quals s’hagi iniciat amb anterioritat a través de Conecta-Centralización, la data límit per a l’enviament a la DGRCC serà el pròxim 30 de maig de 2025. A partir d’aquell moment només es podran enviar les propostes d’adjudicació mitjançant AUNA. Podreu trobar l’enllaç per accedir a l’aplicació, la informació relativa als requisits tècnics per al seu ús i els manuals d’usuari a través de la següent pàgina: https://contratacioncentralizada.gob.es/como-comprar. Si teniu qualsevol dubte al respecte, podeu posar-vos en contacte a través del telèfon 91 59 55 706 o el correu electrònic atencionusuariosDGRCC@hacienda.gob.es.
Fes clic aquí per veure més informacióEs recorda que el proper 31 de juliol de 2025 finalitza la pròrroga del contracte centralitzat per al servei d’avaluació ex post de l’eficàcia de les campanyes de publicitat institucional.
Fes clic aquí per veure més informació